Zpět

Tyre Reviews Test zimních pneumatik
V rámci testu zimních pneumatik 2023/24, který uskutečnila společnost Tyre Reviews, bylo podrobeno zkoušce jedenáct oblíbených modelů zimních pneumatik. Testy byly zaměřeny na výkon v různých podmínkách: suchá vozovka, mokrá vozovka a sníh. Kromě toho byla analyzována také hlučnost, komfort jízdy a valivý odpor pneumatik. Cílem tohoto komplexního testu je poskytnout řidičům informace, které jim pomohou při výběru nejvhodnějších zimních pneumatik pro jejich individuální potřeby.
Výsledky testu pneumatik
Pořadí
Pneumatika
1. místo
2. místo
3. místo
4. místo
5. místo
Goodyear UltraGrip Performance 3
6. místo
7. místo
8. místo
9. místo
10. místo
Falken EUROWINTER HS02 Pro
11. místo
12. místo
Hankook Kinergy 4S2
Sucho manévrování [s]
Sucho brzdění [m]
Mokro manévrování [s]
Mokro brzdění [m]
Aquaplaning rovnou [Km/h]
Sníh manévrování [s]
Sníh brzdění [m]
Sníh trakce [s]
Valivý odpor [kg/t]
Na sněhu:
Při testu na sněhu se ukázalo, že dvě nejpomalejší pneumatiky s asymetrickým dezénem, Falken a Leao, měly výraznou nedotáčivost, ale jejich přechod mezi přilnavostí a smykem byl poněkud prudší. Goodyear měli vynikající přilnavost a Hankook byl subjektivně nejlepší, zatímco ostatní byly na limitu mírně prudší. pomalá.

Hankook těsně porazil Michelin v brždění na sněhu, s Bridgestone na třetím místě Celoroční pneumatika se opět umístila ve středu pole a letní pneumatika skončila výrazně za skupinou.

Trakce na sněhu vrátila výhodu Michelinu, přičemž Hankook byl opět nejlepší ze zbylých

Za mokra:
Vlhkost je pro zimní pneumatiky klíčová, zejména v oblastech s dlouhými deštivými zimami. v hlubší vodě. Hankook, Goodyear a Pirelli byly také skvělé na mokré vozovce, přičemž Pirelli měl nejlepší aquaplaning. Měl dobrý aquaplaning. Levná pneumatika Leao byla špatná, zejména na autě s pohonem zadních kol, a byla o 10% horší než poslední pneumatika v brzdění, což představuje délku auta. Celkově je Bridgestone nejlepší na mokré vozovce, Pirelli v hluboké vodě, a Michelin a Continental jsou také vynikající, stejně jako Goo.

Jak jsem zmiňoval v mém testu celoročních pneumatik, lamely potřebné na zimních pneumatikách velmi ztěžují brzdění, což znamená, že letní pneumatika byla při brzdění na mokru výrazně před skupinou a byla také velmi rychlá v ovládání na mokru. vyměnili. Celoroční pneumatiku při brzdění na mokru těsně předběhla vynikající pneumatika Bridgestone a jak jsme viděli v testu celoročních pneumatik, celoroční pneumatice Hankook se nelíbily hlubší části ovladatelnosti na mokru, protože nemá nejlepší odolnost vůči aquaplaningu, takže nebyla nejrychlejší.

Za sucha:
Suché brzdění je pro zimní pneumatiky ještě náročnější než mokré brzdění, protože síly jsou vyšší, takže letní pneumatika měla opět výrazný náskok, o více než 16% lepší než nejlepší zimní pneumatika!
Nejlepší zimní pneumatika v suchém brždění byla Michelin, s Continentalem těsně na druhém místě. Leao uzavíraly výsledky brzdění.

Komfort:
Stejně jako u testu celoročních pneumatik, neměl jsem počasí na objektivní měření hluku, ale dva z nás strávili poměrně mnoho času subjektivním hodnocením hluku a komfortu na vynikající komfortní trati. zbývajících.

Top pneumatiky v teste
Poradce
