Testování probíhalo na vozidle Hyundai Kona EV.
Přičemž pneumatiky byly podrobeny testům ovladatelnosti na mokré a suché vozovce, brzdným testům a testům odolnosti vůči aquaplaningu. Kromě toho publikace měřila valivý odpor a provedla test dojezdu, aby zjistila reálný vliv na dojezd vozidla. Výsledky ukázaly, že v extrémních případech může výběr pneumatik ovlivnit dojezd vozu až o 70 kilometrů (43 mil).
Jedním z nejzajímavějších zjištění bylo, že pneumatika Hankook iON evo, speciálně navržená pro elektromobily, si nárokovala celkové vítězství, ale standardní pneumatiky od společností Continental a Goodyear skončily těsně za ní. To naznačuje, že rozdíl mezi specializovanými pneumatikami pro elektromobily a vysoce kvalitními standardními pneumatikami je minimální, pokud jde o vyvážení potřeb bezpečnosti a účinnosti.
Testování na suché vozovce.
Hankook iON evo dosáhl nejkratší brzdné dráhy na suché vozovce s 33,6 metry, přičemž Continental byl těsně za ním s 34,5 metry. Goodride Solmax 1 potřeboval výrazně delší vzdálenost, až 37,8 metru, což ukazuje bezpečnostní rozdíl mezi prémiovými a levnějšími možnostmi.
V testu ovladatelnosti na suché vozovce byl nejlepší Hankook s průměrnou rychlostí 92,8 km/h, následovaný Continentalem s 91,9 km/ha Goodyearem s 91,1 km/h. Goodride opět skončil poslední s 88,2 km/h, což potvrzuje jeho omezené schopnosti při průjezdu zatáček.
Testování na mokré vozovce.
Na mokré vozovce se na první místo dostal Continental s brzdnou dráhou 39,4 metru, těsně před Hankookem s 39,6 metry. Rozdíl oproti poslednímu Goodridu se zvýšil na 48,7 metru, což představuje 23% nárůst, který může být kritický v nouzových situacích.
V testu ovladatelnosti na mokré vozovce byl nejlepší Hankook s rychlostí 74,4 km/h, těsně před Continentalem s 74,1 km/h. Goodyear si udržel třetí pozici, zatímco Falken e.Ziex klesl na předposlední místo navzdory svému specifickému designu pro elektromobily.
Jízda na mokré vozovce a komfort:
- Kruhová jízda na mokru : Nejrychlejší byl Hankook (12.45 s), následovaný Continentalem a Yokohamou. Nejpomalejší byl Goodride (13.03 s).
- Odolnost vůči aquaplaningu (přímá): Nejlépe si vedl Firestone (80.1 km/h), druhý byl Hankook (74.8 km/h). Yokohama ztratila přilnavost nejdříve (63.7 km/h).
- Odolnost vůči aquaplaningu (v zatáčkách): Opět dominoval Firestone (3.02 m/s²), těsně za ním byl Hankook. Yokohama měla nadále problémy s odvodem vody.
- Hlučnost: Nejtišší byla Yokohama (68.7 dB). Nejhlučnější byly Continental a Firestone (nad 72 dB).
- Subjektivní komfort: Nejlepší hodnocení získal Goodyear (8 bodů). Většina prémiových značek (Hankook, Continental, Michelin, Falken) získala 7 bodů. Goodride měl výrazně nižší hodnocení (5 bodů).